STRATH – o ρόλος του στην απορρόφηση των κατάλληλων θρεπτικών συστατικών για τον εγκέφαλο

Μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες του Strath είναι ότι βοηθά τον οργανισμό να απορροφά πιο αποτελεσματικά τα θρεπτικά συστατικά που λαμβάνει. Η χορήγηση / λήψη Strath διασφαλίζει ότι όλα τα θρεπτικά συστατικά από τη διατροφή απορροφώνται από τον οργανισμό σας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιες τροφές πρέπει να λαμβάνετε για να διατηρείσθε ολιστικά υγιείς, νοητικά «αιχμηροί» και ενισχυμένοι σε συνθήκες στρες. Μια διατροφή δεν είναι επαρκής χωρίς ένα αποτελεσματικό «μέσο» για την απορρόφηση από τον οργανισμό των θρεπτικών συστατικών που περιέχονται στα λαμβανόμενα τρόφιμα. Εδώ έρχεται το Strath, βοηθώντας όχι μόνο τον εγκέφαλο και το σώμα σας να διατηρεί αυξημένα επίπεδα ενέργειας και αντοχής αλλά και τον οργανισμό σας να απορροφά καλύτερα τα θρεπτικά συστατικά που λαμβάνει. Κλινικές μελέτες (Engelhart-Jentsch 2017) έχουν αποδείξει ότι το Strath βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση των βασικών θρεπτικών συστατικών που βρίσκονται στις τροφές που λαμβάνετε και τα καθιστά [τα θρεπτικά συστατικά] πιο διαθέσιμα για χρήση από τον οργανισμό σας.

1. Λιπαρά ψάρια

Όταν αναφερόμαστε σε τροφές για τον εγκέφαλο, στην κορυφή της λίστας είναι τα ψάρια. Το καλύτερο είδος ψαριού είναι ο σολομός, η πέστροφα και οι σαρδέλες, που είναι πλούσιες πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Τα ωμέγα-3 παίζουν σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της μνήμης και στη βελτίωση της διάθεσης, καθώς και στην προστασία του εγκεφάλου σας.

2. Μύρτιλα

Ας εξηγήσουμε πρώτα τι είναι τα αντιοξειδωτικά. Είναι μόρια που εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες που μπορούν να βλάψουν τα κύτταρά σας. Τα βατόμουρα είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά που μπορεί να καθυστερήσουν τη γήρανση του εγκεφάλου και να βελτιώσουν τη μνήμη.

3. Κουρκουμάς

Καθώς η ψυχική υγεία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υγείας και του τρόπου ζωής, είναι καλό να γνωρίζουμε ότι ο κουρκουμάς μειώνει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και της νόσου Αλτσχάιμερ. Η περιεχόμενη σε αυτόν δραστική ένωση ονομάζεται κουρκουμίνη και προσφέρει ισχυρά αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτικά οφέλη.

4. Μπρόκολο

Το μπρόκολο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Κ που βοηθά στη ρύθμιση ορισμένων σημαντικών θρεπτικών συστατικών όπως το ασβέστιο στον εγκέφαλο. Η βιταμίνη Κ είναι επίσης υπεύθυνη για την υγεία των οστών και τη διαδικασία επούλωσης των πληγών (πήξη του αίματος). Το μπρόκολο περιέχει ενώσεις που δρουν ως φυσικό αντιφλεγμονώδες και αντιοξειδωτικό που μπορεί επίσης να βοηθήσει στην προστασία του εγκεφάλου από βλάβες.

5. Σπόροι κολοκύθας

Δίπλα στους ξηρούς καρπούς, οι σπόροι κολοκύθας είναι εξαιρετική πηγή μαγνησίου, σιδήρου, ψευδαργύρου και χαλκού. Όλα αυτά είναι σημαντικά για τη λειτουργία και τη ζωτικότητα του εγκεφάλου.

6. Μαύρη σοκολάτα

Η κατανάλωση σοκολάτας σας κάνει να νιώθετε υπέροχα γιατί τονώνει τη διάθεση και ενεργοποιεί τις ενδορφίνες και τη σεροτονίνη. Αλλά περισσότερο από αυτά βοηθά στην ενίσχυση της μνήμης.

7. Ξηροί καρποί

Υπάρχουν πολλά είδη ξηρών καρπών και όλα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αλλά γενικά οι ξηροί καρποί είναι εξαιρετικοί για τον εγκέφαλο και την καρδιά. Οι ξηροί καρποί περιέχουν μια σειρά από θρεπτικά συστατικά που τονώνουν τον εγκέφαλο, όπως βιταμίνη Ε, υγιή λίπη και φυτικές ενώσεις. Ειδικότερα, τα καρύδια έχουν ένα πρόσθετο πλεονέκτημα γιατί περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ – από κλινική μελέτη προέκυψε ότι οι γυναίκες που έτρωγαν ξηρούς καρπούς τακτικά κατά τη διάρκεια πολλών ετών είχαν πιο έντονη μνήμη, σε σύγκριση με εκείνες που δεν έτρωγαν ξηρούς καρπούς.

8. Πορτοκάλια

Γνωρίζατε ότι μπορείτε να πάρετε όλη τη βιταμίνη C που χρειάζεστε σε μια μέρα τρώγοντας ένα μέτριο πορτοκάλι; Η βιταμίνη C είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών που μπορούν να βλάψουν τα εγκεφαλικά κύτταρα. Επιπλέον, η βιταμίνη C υποστηρίζει την υγεία του εγκεφάλου καθώς μεγαλώνετε. Άλλες πηγές βιταμίνης C είναι οι πιπεριές, τα ακτινίδια, οι ντομάτες και οι φράουλες.

9. Αυγά

Τα αυγά είναι μια καλή πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών που συνδέονται με την υγεία του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Β6 και Β12, του φυλλικού οξέος και της χολίνης. Οι βιταμίνες Β έχουν διάφορους ρόλους που συνδέονται με τη διατήρηση υγιούς σώματος και πνεύματος. Είναι τα δομικά στοιχεία ενός υγιούς οργανισμού, έχουν άμεσο αντίκτυπο στα επίπεδα ενέργειας, στη λειτουργία του εγκεφάλου, στον μεταβολισμό των κυττάρων και στη διάθεσή σας.